Saturday 24 September 2011

TeriMa KasiH Penaik Semangat...

Alhamdulillah...
Segala puji bagi Dia yang mencipta langit dan bumi...
dapat lagi saya menaip entry dibLog ini sebagai santapan kawan jihad...

hati saya berasa lega apabiLa abang saya Shahiddan yang jauh diperantauan menelefon sebentar tadi..
beliau banyak memberi semangat kepada saya...
lebih2 lagi ketika saya hampir menghadapi permulaan kehidupan iaitu SPM...



untuk menghadapi peperiksaan kita hanya perlu tenang sahaja...
banyakkan soLat sunat malam...
baca buku teks,,buat study group,,latihan banyakkan,,
hanya dalam keadaan TENANG...
apabila sudah terlalu hampir dengan peperiksaan dekatkan diri kepada Allah.
ituLah salah satu rahsia kejayaan...

baiklah,,mungkin ini sahaja...
walaupun perkataan tidak melebihi 340 patah perkataan...
yang saya harapkan adalah perkongsian yang berkualiti...
bukan kuantiti..


..wallahu'alam..

No comments:

Post a Comment