Saturday 30 April 2011

Penjualan "The Plight Of Palestine"

بسم الله الرحمن الرحيم
Alhamdulillah, dapat juga samb0ng cerita "hati" dalam blog ni.
Di page ni aku nak cerita pasal tajuk kat atas tuh.
Masa hari ANUGERAH KECEMERLANGAN PELAJAR & PIBG 
kami ahli TPOP(nama singkatan) telah mengambil peluang untuk mencari keuntungan
dengan membuat jualan seperti "mesej, buger, jejari, nuget".
Syukur kehadrat Ilahi kerana jualan kami memcecah RM500. 
Akhirnya, ia melebihi modal yg kami keluarkan.

maggi+sosej=mesej


antara muka2 peniaga TPOP








Kat sini aku nak bagitahu korang, aku menyertai program nih
 ibarat aku sedang MENITI JIHAD
untuk PALESTIN.
Sikit2 aku belajar apa itu JIHAD!
Perlu ada kesungguhan, pengorbanan serta kesetiaan.
Lepas ni korang rajin2 la sibukkan diri untuk mencari pengalaman.
Wallahua'alam....

No comments:

Post a Comment